lauantai 7. heinäkuuta 2012

Telttailuu ja safkaa :)

En oo oikeen kerennyt postailee on ollut niin kova meno päällä :D keskiviikkona olin melindan kanssa ja tehtiin kaikkee jännää :DTorstaina olin melindalla yötä me valvottiin aika pitkään ja pöllittiin yöllä jätskiä niiden pakastimesta ;D om mon oli hyvää ;D ja sitten perjantaina mä olin isin ja mun pikkuveljen henrin kanssa  mun vaarilla käymässä kun mun parasserkku Jannika tuli käymään siellä sen lasten kanssa :) meillä oli kivaa huidottiin ötökäitä pois ja käytiin kävelyllä ja kateltiin maalaismaisemaa (harmi kun mulla ei ollut kameraa mukana) ja nähtiin siellä kuollut käärme se oli väärin päin niin en tiennyt mikä käärme se oli :D ja sitten syötiin muurinpohja lettuja oli muuten ihan helveti hyviä! ja sitten olin siellä vähän aikaa leikkimässä kassun ja sofian kanssa ja puhuin Jannikan kanssa kaikkee  :) ja sitten kun lähettiin sieltä isi käytti mua himassa ja sitten menin Melindalle ja sieltä ulos ja sitten melindan äiti heitti meidät meille ja syötiin ja popittiin meillä vähän aikaa ja sitten mentiin telttaan ja sieltä ulos käytiin kanalla moikaamassa janinaa ja mariaa ja sieltä mentiin TG:lle syömään ranskailaisia, käveltiin vähän matkaa tuorilaan päin ja sitten ei enää jaksettu kävellä ja syödä samaan aikaan niin päätettiin sitten jäädä keskelle tietä syömään ne ja kun otliin syöty mentiin tuorilaan oltiin siel vähän aikaa ja kun oli niin tylsä meno lähettiin menee ja mentiin meille sinne telttaan ja alko väsyttää niin sikana kun oltiin kävelty koko yö joka paikkaan!  Ainiin tän melkeen jo unohdin minä ja Melinda nähtiin siellä kiiltomatoja tai mitä ne nyt ikinä onkaan en ikinä oo nähnyt sellasia..ne oli niin siistejä ja niit oli ihan jokapaikassa!! otin netistä tän kuvan: 
söpö <3
aaaws, no mutta tänään melinda tulee meille toiseks yöks mutta nyt nukutaan kyllä sisällä :) joo no mun piti laittaa tähän loppuun vielä kuvia mutta kun mä latasin ne tähän koneelle ja poistin ne mun kamersat niin nyt ne ei ookkaan sit enää koneella..-.- -.- -.- nyt vituttaa :´( siel oli ihan sairaan hienoja kuvia mut ei sit... katotaan jos saan sen toimimaan niin laitan sit niit kuvia vaik seuraavaan postaukseen :) xoxo Jenna! ;)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti