maanantai 2. heinäkuuta 2012

Sluibaan vaan :)!

no mitäs tässä ollut aika paljon Annin kanssa, launataina Anni tuli meille yöks ja mentiin nukkuu telttaan. Yöllä kumminkin taas karattiin ja päästiin pyhikselle asti ja alkoi sataa käveltiin takas meille -.- ja meillä ei ollut pressua jotain otettiin 2 jätesäkkiä ja yks muovipussi ja sitten revittiin ne auki ja laitettiin teltan päälle ;DD ja lähettiin takasin pyhikselle ja kun me melkeen päästiin tuorilan rantaan poliisi meni pyhäjärvelle ja jäi sinne  hetkeks aikaa ja ne varmaan huomas et oltiin viety se pelastusvene..me soudettiin niiin kovaa kun päästiin ja kun oltiin rannassa niin em juostiin Mirolle ja siellä oli kans Leevi, Melinda, Pirita,Paula,Matilda,Pieti ja Niki tuli sinne kans oltiin koululla vähän aikaa ja sitten lähdettiin soutaa takas pyhäjärven rantaan :) Paula ja Matilda tuli kans samaa matkaa ja tälleen ja meil oli ihan kivaa lukuun ottamatta muutamaa välikohtausta...-.- Käveltiin sieltä rannasta sitten sinne telttaan ja haettiin sisältä juotavaa ja mentiin takas telttaan ja juteltiin siel vähän aikaa, ja mentiin nukkumaan ;D aamulla 11 aikaa herättiin ja mentiin sisälle syömään.
Tänään ei oikeen oo missään mitään niin taidan vaan sluibaa himassa ja Anni menee huomenna leirille ja tulee sieltä torstaina ja oon sen kaaa sit kun se tulle jo kamala ikävä tänään tulee joku leffa: Land of the lost, ja mä katon sen ja kohta lakkaan kynnet jos jaksan tehdä niihin jotain kuviota tai jotain ja sit postaan tänne kuvii niist :) joku päivä pitäis espooseenkin mennä serkun luokse sillä on siellä sen ihanat lapset ja on se itse Jannikakin ihana serkku <3 mä niiin muistan kun olin pienenä vaarilla keinussa ja Jannika antoi mulle vauhtia ja siinä mun takana oli puu ja se keinu meni tosi korkeelle ja osuin siihen puuhun ;D (sori kun vaivaan teitä mun muistoilla) ;DDD ja muuten liittykää lukioiks niin voin liittyä teidän ja kommailkaaaa ;"3
Tähän loppuun vielä mun tyylisiä kuviä :):












































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti