tiistai 3. heinäkuuta 2012

kesäfiilistelyy

heipsun keipsun :) tuolla pihalla on ihana ilma, mutta mä vaan dataan tänään himassa ja mietin vähän asioita :) vois kyllä uloskin lähteä vaikka lenkille kun nyt kesän aikana on noi lenkit vähän jäänyt... :D mutta mutta niiin päätin lakkaa kynnet keltaisiksi ihan kesän kunniaks :) fb on tylsä paikka...siel ei oo enää mitään oon huomannut sen ehkä toi chatti on ihan jees ku kaikki vaan höpäjää jotain omaa mulle :D
äiti on koko päivän hössöttänyt mulle et mun pitäis syödä mutta tänään en oo oikeen jaksanut syödä ei oo oikeen kiinostanut... outoo syöminen on mun mielestä kivaa mutta mulla on tälläsiä päiviä jollon en vaan jaksa syödä mitään mut kyllä se siitä.
Ja sitten vähän selostusta noista kuvista: ekana esittelen noi kynnet ja sitten on mun kesän ekat METSÄmansikat :) ja sitten on sit kesäfiilistelyy :) ja 2 kuvaa boolista :) ja mun korviksista :) 



Tuomas Kauhanen - 1985

aivan ihana biisi :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti