maanantai 16. heinäkuuta 2012

no huhhuh!!! :D

En tiiä ees miten alottaisin....(en oo oikeen varma et voinko kirjottaa kaikkee tähän tapahtu aika paljon *kaikkee* :D) mut no siis olin annin kanssa torstaina ja me sitten mentiin moikkaa Ronjaa, Jesselle ja sitten jäätiin sinne ja sitten me käytiin uimassa :) ja siel oli aika paljon porukkaa mm. anni,ronja,tea,tiina,niko,eetu,jesse,mikko,meesi öö ja loppuja en muista :D ja oli kiva ilta/yö7aamu :D siel ei saanut nukkuu, tai sai vedet päälle kokemusta on :D
Tänään tulin kotiin 9 aikaa ja mun korvis on hävinnyt :Dmissä se ooooooon?...  ja kun tulin kotiin menin heti nukkumaan,huhhuh nyt on onneks suihkussa jo käyty ja meikkattu vielä hiukset ja vaatteet niin oon taas valmis menee Jesselle yöks ;D mä kohta jo melkeen asun siellä :D! ja lauantaina menin taas jesselle yöks ja taas valvottiin toosi tooosi pitkään :D siellä oli taas välillä kamalaa draamaa.
   oon miettinyt et mitenköhän ikinä koulun alussa/tai ikinä tuun samaan unirytmin takas ja ei mulla varmaan ees oo sellasta :DD no mutta party hard! :)sunnuntaina oli mun serkun rippi juhlat ja heräsin siihen kun mutsi soittaa että oonko kohta valmis et ois tunti aikaa valmistautua juhliin:D olin iha lopenuupunut...no mutta menin sen puhelun jälkeen takas nukkumaan jesselle ja kun heräsin mun puhelin oli sammunut ja lähdin kotiin :D ja ihan hyvin kerkesin sinne juhliin, ois pitänyt taas sunnuntaina mennä jesselle mutta kun ei millään jaksanut, ja nyt maanantaina vahdin mun veljee ja serkkuja mut sit taas tiistaina ehkä takas jesselle ronjan kaa jos se pääsee :) tähän loppuun vielä biisi ja kuvia :) noi on näiltä päiviltä ja öiltä :) jesselle en ottanut kameraa mukaan, ois mennyt rikki :D






































































































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti