sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Beach Party 2012!

Heippuli hei!en oikeen muista miten nää päivät on oikeen mennyt mut oon oolut ronjalla yötä ja se on ollut meillä ja olin sen kanssa perjantaina Beach partyis, siel oli ihan sikana porukkaa ja kaikki tuli vaan juttelee  ja tutustuin uusiin ihmisiin eri kaupungeista ja menin sitten josksu 1-2 aikaa ronjalle yöks, Launatiana ronjan isä heitti mut ja ronjan karkkilaan ja menin kotiin vaihtaa vaatteet ja sain sitten vaarilta kyydin  R-kadulle. hain sieltä mun siskon kämpästä mun juomat, mulle ostettiin leguanaa ja kaks mansikka siiderii ja olvin karpalo siideri, om nom. ranta kadulla siskomn kämpässä oli joona, sara, sonja ja jesse, aloteltiin siellä ja mentiin sitten kävellen partyihin ja menin kavereitten kanssa sinne nurmikolle istumaan en siis ollut sisällä partyissä olyiin siin ulko puolella, oli tosi kivaa ja näin niitä mun uusia kavereita ja vanhojakin kavereita keitä en ollut  nähnyt pitkään pitkään aikaan :) äiti oli vähän huolissaan mutta sonja oli sanonut sille et se pitää musta huolta :) ja niin pitikin! lähettiin sieltä  mentiin vivianille ja siellä rappukäytävässä oli jotain kaasua tai jotain ja siellä ei saanut happea..päästiin sinne viville ja siellä sain vettä, olin ihan paniikissa kun ei saanut happea ja yskitti vaan! kuka vitun mulkku siel on taas riehunut...! no mut loppuhyvin kaikki hyvin :) oli eka kerta kun olin siskon kanssa juhlimassa ja sovittiin että joku kerta uudestaan täs kesälomal! ja tänään vähän darrassa mut ei pahassa :) kavereilla oli kamerat mukana ja niillä on kuvia laitan sit tänne kun niitä on lähetelty mulle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti