keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Laukkuni sisältö :)

 heips, moni on pyytänyt mua tekemään tälläsen postauksen et mitä mun laukun sisältä löytyy ja mietin pitkään et teenkö kuvilla vai videolla, ja tulin siihen tulokseen että KUVILLA :) 


Tässä on mun laukku. 60€

david jones <3 

peili ishopista: 4€

käsirasva so kiss me. n.4€

huulipuna, -kiilto 3€/kpl

lompakko 20€

harja n.3€

hajuvesi RockAngel, n. 10€

kotiavain,pyörän-,pannuhuoneen-,säästöpossun-, korurasian- ja
kohta skootterin <3

kaikki naiset tietää, siteitä ja tamppooneja

beige:avaimet,hajuvesi,sytkärit...jne:Dvihree:meikit :)

mun tuli aseet :D sori eräsytytin puuttuu ;(

kynsiviila,obeyYourBodyn kynsinauha öljy ja Oriflamen kynsivaha kupla :)

puhelin, joku Nokian kivikautinen :D

ja tällänen boxi missä on mun särkyläääkkeet :)

                                                    ja tietenkin kamera mutta nyt kuvasin sillä :D
                                         
toivottavasti tykkäsit, mulla on aika usein käytössä tää laukku, rakastan sitä haluaisin ostaa lisää laukkuja mutta äiti ei oikeen tykkää :DDDD mulla on mukamassa liikaa laukkuja ja se ei pidä paikkaansa :DD ja riippuu ihan mielialasta mitä kannan mukana mutta tollaset perus jutut on ainamukana :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti