sunnuntai 5. elokuuta 2012

Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Baby!

no nyt tällä viikolla en oo oikeen kerennyt postailee kun en oo ees ollut paljon mitään kotona <3 maanantaina olin ronjan ja ennin kaa, oltiin karkkilan keskustassa :D tiistaina melinda oli meillä yötä ja tehtiin kaikkee hulluu..:DDD keskiviikkona menin mun toiseen kotiin nummipusulaan <3 Ronjalle yöks!  torstaina olin kai ronjan kaa:)perjnataina olin kanssa ronjalla yötä ja tuli vähän ongelmia ihmisten kanssa ja teki mieli vaan kuolla ja tälleen mut kyllä se siitä. ja launtaina olin taas ronjalla yötä sillon oli tosi kiva yö, sain puhuttua asiat halki ja oltiin minä nasu,janina ja ronja kiesimässä mitron kanssa ja sieltä siiryttiin ronjan kanssa juhan kyytiin ja kiesittiin vähän joka paikassa ja laulettiin ja popietettiin <3 niiin ja ronja värjäs sen hiukset niin sain päähäni samalla blondeja raitoja, ne vähän kusi mut yks paskan hailee taas ;D mutta tänään oon toden näkösesti melindan kaa ja pitäis vielä vähän puhu yhden ihmisen kanssa kun se ei oikeen usko mua ja tälleen mut kyllä se siitä vielä joskus! :) paras biiiiiiisi!!! ---> <3333 http://www.youtube.com/watch?v=s_RGaSV0KIg&feature=BFa&list=PL8391929286B206A6                     http://www.youtube.com/watch?v=MkRsNRyB1Pc&feature=BFa&list=PL8391929286B206A6

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti