maanantai 13. elokuuta 2012

back to school!



 torstaina viimeks kirjottelin :D joo siis olin torstaina ronjalla menin sinne mitron kyydillä  ja sinne tuli sit arto,thomas ja  pauli :)oli kivaaaaa! (ja sillon muuten huomasin ettei kaikki jätkät oo kusipäitä ku sillon kirjotin niin yhteen postaukseen olin vaan niin rikki mut oon päässyt yli, turhaa sitä enää murehtii!) perjantaina oli kyllä jännä päivä :D olin nasun,mitron,kanan ja ranen kaa kiesimässä ja saatiin sellanen päähänpistos et voitais lähtee helsinkiin! :D KARKKILALAISET TULEVAT, UU MAMA!  no siinä me sit ajeltiin sinne rane oli jotenkin säätänyt mitron auton poppeja niin siit ei kuulunut kun vaan se basso ei ollenkaan laulun sanoja ja kesken matkalla pysähdyttiin ja korjattiin asia :Dku päästiin helsinkiin mentiin sitten foorumin parkkihalliin ja sieltä sit käveltiin kamppiin :D nasu osti sieltä pinkin hiusvärin ja  hiuspidennyksen ja mä ostin korvikset (kuva) ja sitten käytiin tupakilla ulkona ja mentiin parkkihalliin venaa poikia ja kun siel hallis oli sellanen ämpäri ja sit semmoi juttu millä pestään autoa niin pestiin mitron autoa :D, mutta niitä ei näkynyt niin mentiin sitten syömään mäkkiin 1juustot :D ja just kun oltiin syöty niin pojat tuli ja siinä alkoi sitten matka kohti karkkilaa <3!ja nasu tuli meille yöks värjäsin nasun hiukset ja samalla myös mun latvat! :) oli kivaa käytiin myös yöllä tupakalla meesin kanssa :) launtaina oli sadun ja jounin häät, siellä oli ihan kivaa ja hyvää ruokaa <3! ;DDD mun sisko sonja sai sen morsiuskimpun:) lähdin sieltä josksu 9 aikaa kun aikuisilla alkoi oma säätäminen :D kävin kotona vaihtaa mekon ja sitten lähdin käymään mun siskolla(se on siis muuttanut jo pois kotoa) ja sieltä kävelin leipomolle siellä mua odotti JASSU se oli vihdoin tullut karkkilaan oli kamala ikävä sitä ja tottaikai  RONJA oli siellä ja aiko moinen jengi esim: ossi, leevi, niko, jere, arru, erru, marru, joonas, niki, jesse, melinda, paula, matilda ja sit en jaksa enää luetella. menin siinä sitten välillä mitron ja joidenkin muiden kanssa kiesimään sun muuta, sitten kun olin ollut tarpeeksi kauan siellä leipomolla mitro,rane ja kana tuli hakee mut ja ronjan sieltä ja mentiin kiesii vähäks aikaa ja sitten pojat halus käydä baarissa yhellä ja me jäätiin odottaa autoon niillä meni aika kauan mutta me odotettiin sitten rane tuli käymään siinä atuolla ja se heitti mut ja ronjan meille, ja sitten popitettiin meillä vähän aikaa sitten tuli puhelu että meille on tulossa ihmisiä rane,mitro ja kana kaahas meidän pihaan ja tuli sitten sisälle ronja oli mennyt jo nukkumaan pojat meni herättää sen ja sitten istuskeltiin sohvalla ja katottiin ihmevideoita ja kuunneltiin jb:tä :DD ( toi kuva missä istun mitron sylissä on otettu just siitä hetkestä kun katottiin hirveetä henriä :D) kaikkee en jaksa kirjottaa käsi puutuu :D ööm ööm mitäs muuta no porukat tuli vasta joskus 5-6 aikaa aamuyöstä :D ja ennen sitä kerkes tapahtuu vaikka ja mitä :D poitsut lähti käymään baarissa uudelleen ja sillä aikaa mentiin nukkuu ku väsytti mutta ei siellä voinut nukkua  mulle soitettiin TUNTEMATTOMASTANUMEROSTA  ja siellä puhui joku mies ääni ihan sairaan pelotavalla äänellä,ihankun suoraan jostain kauhuleffasta... ja siellä se sanoi että:"mä nään sut" ja mä vaan nauroin et:"juu niin varmaan" ja sit se sano et:" mä tiiän missä sa asut" ja taas nauroin sille, mut sit mua alko jo oikeesti pelottaa ku ei se nauranut sinne puhelimeen ja siel oli ihan hiljasta ja sen pokkapiti. sit se sano et:"mulla on veitsi kädessä" en kuullut sitä kun puhuin ronjalle ja kysyin et:" mitä?!" se toisti taas:" mulla on veitsi kädessä" sit menin niin paniikkiin ja löin sille luurit ja soitin mitrolle ja ne tulli sinne meille takaovesta, ei sinne sit loppujenlopuksut tullut ketään mutta kuumottaa aika paljon aina kun menee nukkumaan... hyi! ja mitäs sitten riehuttiin siellä ja tälleen... ;) :D sit ne lähti kaahaa taas autolla ja sunnuntai aamulla kun mentiin ronjan kaa leevin kaa röökille niin meidän pihassa on mukavat renkaan jäljet ja asfaltilla on renkaan jäljet ja parit kaatumis jäljet :D ja sit sieltä mentiin mun mummille ja vaarille leikkaa nurmikkoo ;D oli kivaa... ja sieltä mentiin sitten matildan ja paulan kaa ja sitten mentiin mitron kyytiin ja heitettiin ronja kotiin ja mut kans :) MAANANTAI: heräsin aikasin ja menin suihkuun, meikkasin, kuivasin hiukset,puin,söin ja lähdin vaarin kyydillä kouluun...-.- kamalaa kouluun, no ekana mentiin karkkilan saliin kuuntelee jotain paskaa et tervetua taas tänne ja blaa blaa ja että uusia 7 pitää kohdella hyvin ja blaa blaa blaa... :D sitten meillä oli luokanvalvojan tunti ja siellä vaan jaeltiin lappuja ja kyniä ja kumeja ja puhuttiin mitä keseällä tehtiin ja blaa blaa blaa.. :D ja sitten oli hörin tunti....-.-höri sano että se oli katson että on 8a:an tunti ja että se vaan jakaa kirjat ja sitten aletaan suoraan hommiin... :D no siellä meidän piti tehdä niitä tehtäviä...kröh.. pojat heitteli karkkeja höri huusi mä textasin ja puhuin niinkun kaikki muutkin ja tehtäviin pistin vaan jtn mitä muutkin :D ja meille tuli myös joku uus oppilas jessica se vaikutti aika ujolta ja oli aika kauhuissaan meidän käytöksestä tunneilla.. :D no jaa kyllä se siihen tottuu. ja sittenkun se kidutus oli loppu kävin tupakalla ja sitten mitro tulikin jo hakemaan mua kotiin, se oli kiltti kun se jaksoi heittää mut kotiin:) kirjottelen taas lisää joku pv mutta tossa on niitä kuvia mistä jo selittelinkin :) pikkuveli haluu koneen nyt :D!!!











































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti