tiistai 28. elokuuta 2012

turkkiiiii!

sunnuntaina mun kummitäti ja mummi ja vaari oli mun nimipv kahvilla, nimpparit oli jo 21.7 <3 mut ihan sama sain mun kummitädiltä ja niitten perheeltä lahjaks 3 kynsilakkaaaaaa kultasen<3,vihreen ja keltaisen :) ja sitten niitti vyön se on tosi kiva!  maanantaina piti kysellä läksyjä koulusta koskaaaa turkkiiin 2.9<3  ja olin maaanantaina koulun jälkeen annin kaa se tuli meillä ja popitettiin tupakoitiiin ja sit ojanperä tuli hakee mut ja annin ja nyrkki ja pirre oli kans kyydissä <3 oli toooooooosi kivaaa mentiin jtn ihme oikoreittejä ne on parhaita! <3  tänään oon varmaaan piritan kaa ja nyrkin ja jessen ku jessen auto kai lahos jotenkin tai jtn niin en tiiä oikeen niin ja mulla on ihan kiva nuha ja yskä.......et "terve" vaan  <3 tähän loppuun vielä muuuutama kuva!: 
se uuus kynilakka
ei toki tylsäää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti