torstai 16. elokuuta 2012

JASSU!


Eli siiis tiistaina olin vaan himassa koulussa oli liian rankka, no ei vaiskaan, mutta tein sentään muffinseja mut ne vähän palo, oli ne kumminkin ihan hyviä! :) ;D en vaan jaksanut lähtee minnekkään :D keskiviikkona olin mitron ranen ja kanan kaa kiesimässä :) oli iha jees! :Dja sitten tänään oon ollut vaan himassa, polttanut tupakkaa,puhunut jassun kaa,kuunnellut musiikkia ja suunnittelemas huomista!!!! ;) eli siiis huomenna en varmaan kirjota tänne koska mulla on koulua 8-3 -.-" ei vittu mutta sitten menen kotiin ja sit mitro tulee varmaan hakee mua ja mennään käymään lohjalla hakee JASSU mussu karkkilaan ja oon sitten sen kanssa en tiiä vielä mitä tulee tapahtumaan mutta aivan sama! ;D kivaa tulee silti! jassua oon nähnyt viimeks tota tota..öö...oliks se viime lauantaina <3 ja nyt taas näään sen! :) mut mut mitäs muuta:D ei varmaan muuta kun nää kuvat!: :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti