sunnuntai 19. elokuuta 2012


elikkä siiiis perjantaina mulla oli koulu kuvaus ja kamalaa säätöö jassun kaa ;D mut kyllä se päivä sitten koulun jälkeen lähti pyörimään :) kun koulu loppui kuulin vaan meesin äänen kun se huus puistossa Taaaallllgreeeen :D ja menin sitten sinne käymään tupakalla ja puhumaan paskaa siinä oli Iida, Meesi, Dani ja Tolppis,niil oli taas omaperäset jutut. ja sit menin kotiin ja heitin kirjat laukusta pois ja soitin Mitrolle että pitäis lähtee sinne Lohjalle ja laitoin hiuksia ja korjasin vähän meikkejä ja lähdin sitten ulos päin ja siitä sitten ne hitaat pikkuset tuli hakee mua Rane oli tullut Mitron ja mun mukaan, matka oli jees kuunneltiin vaan musiikkia poltettiin tupakkaa ja puhuttiin puhelimessa ja laulettiin siinä se matka meni aika nopeesti ja kun Jassu tuli mentiin siitä sitten kauppaan ja ilta lähti oikeen kunnolla käyntiin :D jeah!  Karkkilaan kun päästiin niin kiesittiin ja sitten mentiin harjun puistoon ja kun siellä  oltiin oltu vähän aikaa mentiin rinteeseen (kai se jotenkin noin meni :D) ja siinä sitten istuskeltiin ja srinteessä oli se perus posse ;D kaikki karkkilalaiset tietää! ja jotkut pikku jonnet keuli siel tosi myöhään. ja kun porukka alkoi  lähteä ja olin siellä kierellyt ihmisiä läpi menin mun siskolle Sonjalle yöks kun en himaankaan jaksanut mennä! :D

 siellä nukuin sitten sohvalla ja aamulla joskus 12 aikaa kävelin kotiin vittu mitä tuskaaaaa... -.- oli kamalan kuuma ja halusin vaan kotiin juomaan ja suihkuuuun.... ja kun siitä sitten kotiin pääsin niin menini heti suihkuun ja sitten meikkasin ja kuivasin hiukset ja kaikkee perus tälläst blaa blaa blaaaaaaaaaaaaah... :D ja sitten olinkin jo valmis ja mitro tuli hakee mua meiltä, Nasu ja sen pikkusisko Taru oli kanssa kyydissä me jäätiin ärrän parkikselle ja siinä sitten oltiin ja käveltiin pitkin karkkilaaaaaaaaa.. ja sit mentiin taas mitron kyytiin ja kun oltiin kiesitty vähän aikaa pysähdyttiin torille ja se paska ei enää suostunut liikkua...ja Kana ja Rane joutui työntää sitä et saatais se käyntiin :DDD siin on kai akku loppu or something. ja sittttttten mentiin Ruksalle istumaan Nasun kaa ja Meesi tuli käymään siinä tupakalla Villen kaa ja Millakin tuli siihen, oltiin siinä vähän aikaa ja Pirita tuli myös siihen ja siitä siirrytiin Rinteeseen istumaan ja sitten Aukku ja Eve tuli myös siihen ja joku pikku poika tuli pummii meiltä röökiä ei annettu :D
 ja niiiin muuten täs on taas karkkilan uus juoru jesse ajoi eetun kylkeen tai jtn ja eetun mopo kaatu, ne tuli sieltä nyhkälän-harjun parkkipaikalta ja käänty nyhkälääm päin olin just selkä sinne päin ja sit kuulu vaan kamala ääni ja eetu alko huutaa siel menin vähän lähemmäs kattoo ja siin oli kamala draama päällä onneks ei sit pahemmin sattunut..ja ja ja siinä me sit istuttiin ja meesi tuli siinä välillä käymään ja sit yks tyyppi tuli puhuu mun kaa eikä siitä tullut sitten vittuakaan mitään mutta yks vitun hailee. 50000000000000 kiloo paskaakin kiinnostaa enemmän ku se... et onnee vaan elämään. tää laiva meni jo. jätkät on just tollasii. mut mulla on ihan hyvä fiilis ollaan me kai kavereita sen kaa mut eipähän ainakaan trvii katella mitään kaksnaamasta peliä enää..kavereita sen kanssa voin olla mutta en kyllä muuta enää jaksa.. ja sitten mentiin taas istumaan sinne rinteeeseeen, tolppis ja meesi tuli sinne meidän kanssa ja siitä siirryttiin sinne vähän isompaan porukkaan. ja sitten kun ihmiset alkoi taas häipyy siitä mentiin minä pirre ja nasu ja matilda ja paula ettiin liisää ihmisiä ei siel ollut ketään missään no menttiin sitten ruksalle siel oli Meesi,Joni ja Ville mentiin niitten kaa istuu ja puhuu paskaa taas vaihteeks siitä matilda ja paula lähti jonnekkin nukkumaan ja pirre nasu ja minä jatkettiin matkaa menttiin aika lähelle rantakautu johkun mummo kerrostalos penkille istuu kello oli sillon jtn 1-2 :D oli kivaa kuunneltiin musiikkia poltettiin tupakaa ja polteltiin myös tyhjiä askeja puhalleltiin kondomi ilmapalloja :Dja kaikkee jännää,

 kello 3 aikaa lähettiin kävelee Nasun kanssa vattolaan päin ja siitä vielä vitusti eteenpäin menin siis nasulle yöks käveltiin joku päälle 5 km.....se oli kamaa jossain puolessa välissä istuttiin ja polteltiin röökii ja silleen kun päästiin sinne kello oli jtn 4 me oltiin hiihdetty ihan vitun nopee ja laitettiin sterkut päälle ja mentiin nukkumaan. aamulla me syötiin ja katottiin tv:tä mulla oli todella raiskattu olo...huhhuh.. ja pelattiin myös jtn ihme pelii en muista sen nimee se oli vitun hyvä peli :) ja kun mun muru lähti Forssaan niin mä sain samalla kyydin kotiin keitin heti kahvit ja tulin koneelle tänään mä varmaan vaan YRITÄN tehdä läksyjä ja vois lakkaa kynnet taas jotenkin kivasti ja sluibaa ja vois kyllä suihkuunkin  mennä mutta jos joku mut ulos seuraks haluaa niin sitten vaan soittaa mulle! oli kivaa oisko sit seuraava viikonloppu samaa rataa! luulen niiiiin <31 kiitos kaikille ketkä siellä oli mun kanssa oli kivaa! :)  ily, jenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti