torstai 28. kesäkuuta 2012

uooo snaap! dudeee!

.uus ripsari!
 oon ollut aika laiska postailemaan ja herännut silleen 1-2 aikaa päivällä ;D elikkä siis maanantai oli sillon kun viimeks kirjottelin. No en oikeen muista mitä milllonkin on tapahtunut mut oon ollut nyt aika paljon samoissa porukoissa eli  niki,miro,leevi,ossi,melinda,niko,matilda,paula ja pirita :) toni on lapissa on ikävä sitä ;(  ja mulla on ollut paljon kavereita yökylässä ja ollaan joka yö karattu tuorilaan ja soudettu sinne sekoiltu siellä ja neljän aikaa takas ;D viime yönä kun tuliin melindan kanssa meille isi heräs just kun me oltiin tultu ja olin vaan silleen:"morjesta!" ja se sano vaan et:"jaahas." ;DDD no tossa kuvissa on ekaks mun uusi ripsiväri ja sitten leikittiin Anninkaa steariinilla(kirjotinko oikeen) ja kynttilä, ja sitten oli paksa ilma.

 lakaasin kynnet ft.melinda ja tehtiin kirje ES ja MÖFÖ jonneille s.o.s viesti ja puhelin numerot on kans siin yöllä 12 aikaa heittettiin pullo posti keskelle pyhäjärveä ;D on taas ollut hyvät ideat ja ollaan syöty tuplaa ja juustopalloja ja juotu cocista ja kaikkee tyhmää :D räjäytin myös sen cocis pullon mun sängylle ja piritan päähän jamun huosuille :D olipa taas jännää.huomenna on siskon syntäärit  oon niillä vähän aikaa ja sitten meen taas melindan ja poikien kanssa, viikonliopusta en vielä tiedä, voi olla että tulee olemaan niin helvetin tylsää.. ;O mutta keksin vielä jotain, niin ja huomenna menen varmaan jonnekin yöks kun tän yön tästä vielä sais nukuttua voi olla että joku herättää mut taas yölllä ja se on menoo sit ;D ei tässä mitään pitäkää kivaa ;D <3lla:jenna! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti