perjantai 15. kesäkuuta 2012

tulppa irti!

Keskiviikkona oltiin siis meidän takapihalla telttailemassa <3 oli ihan sika kivaa mentiin taas yöllä tuorilaan. Matkalla meitä tuli vastaaan Janina ja Petteri jöötiin juttelee niitten kaa tg:n eteen keskelle autotietä;D jotkut autot oli ajamaisillaan läpällä meidän päältä. Sittten siihen tuli joku mies höpöttelee jotain aivan humalassa, se luuli että oltiin 19 vuotiaita :D joo-o. No sepäs lähti sitten kävelemään samaan suuntaan ku minä ja mun Melinda, se yritti tulla vielä juttelemaan meille mut me lähettiin kävelee ihan vitun kovaa se todennäkösesti lähti meidän perään, ei ihan tarkkaan nähty kun lähettiin juoksee sitä karkuun. se oli kamalaa. Kun päästiin tuorilaan niin siellä  oli Niki ja Miro, niillä oli mukana jotain jäisiä karviaisia:D hyi ne oli pahoja. Me istustkeltiin siel tuorilankoululla,keinuttiin ja käveltiin siel pitkin ja poikin. Kun minä ja Melinda lähettiin takaisin meille, kello oli jotain 4 ja isä lähtee töihin neljän jälkeen :o, isi tuli meitä matkalla vastaan, sen pappamopon äänen tunnistaa ja kun se tuli me lähettiin vitun kovaa kikeen, mun englannin opettajan pihalle. Iskä ei onneks nähnyt meitä ja jatkettiin turvallisesti matkaa :D metkiin metsän kautta meidän pihalle ja löydettiin ihna telttaan saakka :), sit me käytiin meillä sisällä hakemassa safkaa, meillä ei ollut muuta kuin makkaraa... no otettiin sit tiä :DD ja sit nukutiin johonkin 12 saakka ja mentiiin meille sisälle, syömään ja suihkuun :)!
  Eilen mä olin taas rakkaan Melindani kanssa<31 Me oltiin keskustassa, oli ihana ilma. Meillä oli vitusti rahaa mukana ja meidän piti mennä ostaa TG:ltä ranskalaisia, mutta se EI ollut auki, vittu ;( No ei se mitään me mentiin sitten Köftelle ostaa ne ranskalaiset ja me saatiin ilmaset pizza palat <3 om nom ku oli hyvää, Sitten me mentiin ässälle ja Melindan puhelin oli hukkunut..-.- mä soitin siihen ja joku outo tyyppi vastas siihen ja sanoin sille et tullaan hakee se puhelin takas, no se puhelin oli jäänyt yhteiskoulun portaille ku oltiin syöty siinä :D Ne tyypit jolla Mellul puhelin oli, niin ne tuli meitä vastaan :) Ne oli Sami ja Niittis, jei ne oli löytänyt Melindan puhelimen! kuin hyvin taas. Me lähettiin takas, mut tällä kertaan mentiin K-kauppaan, ostetiin Ben&Jerrys jädeee<3 nam nam nam se oli ihan sika hyväämentiin syömään se millikselle siel oli jotkut jalkapallo jutut ja siel oli Timi,Ville,Janne ja joitain muita tyyppejä, no mentiin niitten kaa sinne istuskelee ja potkii palloo ja syömään jätskii <3! meil oli kamala jano ja mentiin K:hon ostaa ES ;Dkun tultiin sieltä nähtiin Jere, Joonas ja Iida, en tunne sitä Iida se asuu turussa, ja on jeren ja joonaksen joku kaveri mut se oli ihan mukava :) niin siis ne istu siinä K:oon pihalla ja niillä oli 5 litraa vettä ja pillipakkaus, me mentiin niiten kaa istuu siihen, ne pyys meitä mukaan niiten kaa juomaan vettä, mä menin siihen sit juomaan vettä pillillä :D Mellu ja minä lähettiin ja mentiin käymään Kanalla istuttiin siel vähän aikaa ja mentiin siitä harjullle. Meidän piti mennä telttilee mut ei me sitten jaksettu ku ei oltu nukuttu melkeen ollenkaan. 
 Tänään me sovittiin melindan kanssa et menään telttailee :DDD en nukkunut viime yönäkään varmaan paljon mitään ;D                    

2 kommenttia:

  1. en voi ku nauraa noille meijän makkaroille, ja sille ylimääräselle mikä oli siel patjanal paripäivää :DD:D Ja toi mun puhelimen seikkailu oli aika ehehehe :D

    VastaaPoista
  2. älä vaan, mutta nyt se makkara on löytänyt oikean paikan;D

    VastaaPoista