lauantai 9. kesäkuuta 2012

Jou

mulla on ollut kone rikki niin en oo kerennyt kirjotella tänne.
   Tiistaina olin Melindan,Ossin,Miron ,Leevin ja Nikon kanssa sonttarin metsässä hyppimässä kallioilla :D jalat ihan hyttysten pistoksissa ja kaiken maailman ötökän puremilla ja huosut ihan paskaset ku kaaduttiin siel :D
   Eilen olin  Melindan kanssa keskustassa ja syötiin ben & jerrys jätskii ( se on ihan parasta<3) Sitten oltiin Miron ja Nikin kanssa pyhiksellä ja sit mentiin käymään meillä ja sen jälkeen sonttarin kallioille  ja  pyhikselle, muut meni uimaan mut mä en se vesi oli niin kylmää ja ei ollut bikinejä mukana. Myöhemmin illalla mentiin keskustaan ja pojat söi  Köftellä, istuttiiin siinä hetken aikaa ja sitten Matilda ja Paula tuli moikkaamaan siihen meitä :) Käytiin sen jälkeen harjulla ja istuttiin siellä hetken aikaa ja sitten lähdinkin jo kotiin :)
  Tänään on ihan paska ilma oon viettänyt koko päivän mun rakkaan pikkuveljen kanssa <3 ollaan katottu leffaa ja syöty karkkia, nam nam :)
Rakastan sua! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti