tiistai 8. toukokuuta 2012

voi luoja!

oon ihan sekaisin meillä oli tänään englannin koe se oli aika helppo mutta joo saa nähdä miten se meni. :) niin ja sain terveystiedon kokeesta 8 :) olen iloinen. Niin ja kävi silleen et multa oli pudonnut napakoru...mutta vaari-rakas heitti mut aitokultaan hakemaan uuden! :)
Ihana auringon paiste ja on aivan super lämmin :) kohta uimaan!
Pitäisi käydä shoppailemassa kesä ostoksia, uusi sheiveri ois ihan kiva ja vaatteita ja bikinit (vaikka mulla on jo varmaan 100 bikiinit) kaikkee pitää ostaa ja saa siinä samalla vähän shoppus-terapiaa! sitten kun oisi vielä rahaakin... :D! <3
ja kun mä menen kampaajalle niin mä otan tollasen raidan kun tossa kuvassa on toi pinkki ja leikkaan sellaset "scene" hiukset (vai kirjotetaaks se ees tolleen?! :D)

2 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset (: noi sopii sulle varmaa tosi hyvin ja tää sun blogin on ihana♥ P.s. napakorus on vrmaa tosi hieno (:

    VastaaPoista