torstai 17. toukokuuta 2012

Päätin nyt sit postata tänne :D Kesän festareita odotellessa :)                                                                      

HellsTattoo! :3 <3 <-- Tonne sit ottaa kulmakoru jos nyt äiti suostuu! :) haha :D

Tänään grillaa nakkia sonttarille Annan kaa <3 jos toi ilma sen sallii! :) Eilen yöllä piti kattoo leffaa mut se oli sen verran tylsä et päädyttiin sit Randomiin, joo tiiän lol, mut meil oli kivaa siel :)

Kertokaa jtn hyviä uusia biisejä :) ois kiva polttaa joku levy mis ois hyvää musaa mut mun  pää ei oikeen toimi nyt :D                                                                          
tonne ja! :)
Oon niin menossa <3!

6 kommenttia:

  1. Oi vitsi! Oon itekki aina halunnu kulmakorun, mut en vaa uskalla ottaa_mitään_lävistyksiä! Ootko harkinnu ottaa muita lävistyksiä?(:

    VastaaPoista
  2. joo oon harkinnut ja itellä on jo napakoru :D kyl se eka oli aika outo mut kyl siihen sit tottu aika nopeesti :) kannattaa ottaa, eikä se paljoa ees satu :) joo anna! :)

    VastaaPoista
  3. 5A341,tee säkin tänne joku blogi, ois kiva lukee sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ollut blogi mut poistin sen heti parin viikon jälkee 'cos i have so boring life

      Poista