perjantai 25. toukokuuta 2012

Jos mä kuolen nuorena Kunpa olisin ehtinyt rakastua

Ja sitten huomenna aamulla 10.50 helsinkiin shoppailemaan annan kaa ja jon tulee moikkaamaan meitä foorumiin :) ja muitakin tulee :) jee! vihdoin pois täältä tylsästä karkkilasta!!! :DD pitäis ostaa:  kevätjuhlamekko, bikinin yläosa, alusvaatteita, farkut, 1,2 mm napakoruja, arskat, meikkejä: esim vedenkestävä ripsari,kynsilakkoja, hajuvesi, jotain rasvaa <-- laitan kuvia niist :)
Muuten laitan sen kuvan mun hiuksista  sitten kun oon saanut jtn hyviä kuiva musta ja m,un upeista hiuksista! :) jee ne on ihanat niin kevyt olo kun ne on niin ohuet! :)
Voi voi voi näitä hyttysiä, oon ihan puremilla ja nyt ne haluu syödä mun niskan en tiiä miks, mutta se on täynnä puremia, kyynel :( ötökät sais mennä viettää niittenn kesää muualle! :D  

2 kommenttia: