lauantai 29. syyskuuta 2012

tervetuloa helvettiin!

eli siis eilen olin piritan ja sorpun kaa me ajeltiin pitkin ja poikin ja ravattiin masuunissa. kävin myös moikkaamassa kimiä kun se vihdoin taas tuli karkkilaan! :) mutta mutta pidettiin hauskaa,itkettiin ja riehuttiin oli kyllä kiva perjantai! tulin joskus 4-5 aikaan kotiin olin niiiiiiin poikki mutta kivaa oli <3 kiitos teille!
     ja siiiiitten tää lauantai ilta vähäään kusi piti mennä piritalle yöks mutta se menkin nummellaan sen siskon luo.... ja no sitten mun piti moikkaa myös nasua mutta sekin meni kanalle ja sinne en todellakaan oo menossa. mutta no jaa kyllä mä jtn keksin kim tulee kohta taas karkkilaan niin saan edes jotain seuraa! :) hehee kuuntelen vaan musiikkia tääl ja kuuntelen kun mutsilla on jotkut "juhlat" tääl :D vittu mitä säätöö! mut no jaa ainakin oon saanut meikata ihan rauhassa ja tälleen^^






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti