maanantai 17. syyskuuta 2012

oispa jo viikonloppu!!!

viimeks kirjottalin keskiviikkona, eli torstaina olin piritan ja jessen kaa ja meil oli kivaa :) perjantaina oli kanssa tosi hubaa mutta satoi olin piritan kanssa sen veljellä ja launtaiana olin piritan kaa, meidän piti ryypätä mutta kun ei jaksanut..:D huoh tultiin 6 aikaa aamulla meille :D sunnuntaina herättiin 3 aikaan ja sitten mentiin melkeen heti ulos kun smoke ja jesse tuli hakee miedät ja oltiin niiiin hehekeitä.. :D noh tänään oonollut kuolussa ja sluibannut himassa olin terkkarilla vittu kun oli kamalaa se alko puhuu mun päihteiden käytöstä ja en ees kertonut sille kaikkee totuttaa meinaan se on sellanen et vali vali blaablaaa..vittu ooooh ootan JONNEN JA GEAN MEGABAARDEJA, vittu ku ihanaaa mulla on jo vähän juotavaa valmiina<3        toi video...niiinkun mä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti